Sidst opdateret: November 2022
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse, medmindre andet er skriftligt aftalt mellem Tellero Group ApS, CVR.nr. 42196754 og Kunden, uanset hvor Kunden er hjemmehørende, og når Kunden er erhvervsdrivende. Samtlige leverancer fra , hvad enten disse vedrører serviceydelser, herunder rådgivning, samt udvikling af og/eller køb af licens til software er at anse som handelskøb. For visse kontrakttyper, eksempelvis licens til standardsoftware, kan gælde supplerende betingelser. Disse betingelser skal have forrang i tilfælde af afvigelse fra Tellero Group ApS salgs- og leveringsbetingelser. Ved uoverensstemmelse mellem Tellero Group ApS salgs- og leveringsbetingelser og Kundens almindelige betingelser er Tellero Group ApS salgs- og leveringsbetingelser gældende, medmindre andet er aftalt.
1.0 Abonnementets omfang generelt.
1.1 Et abonnement hos Tellero Group ApS omfatter både adgang til Tellero regnskabsprogram
og Telleros regnskabsservice.
1.2 Tellero Group ApS systemer er et online regnskabsprogram,og medlemskabet giver Kunden adgang til at benytte programmet indenfor retningslinjerne i disse betingelser, samt de retningslinjer der fremgår direkte af siderne. Herudover har Tellero Group ApS ingen forpligtelser overfor Kunden.
1.3 Abonnementet knyttes til ét specifikt CPR/CVR-nr., og det er derfor alene sager og fakturaer fra dette CPR/CVR-nr., der kan behandles under abonnementet.
2.1 Et abonnement af Tellero Group ApS er et fortløbende abonnement, der kan opsiges med 2 måneders varsel til udgangen af abonnementsperioden.
2.2 Med mindre andet er aftalt, løber abonnementet for en periode på 12 måneder af gangen, og der betales en engangsomkostning hver 12. måned for dækning af selve abonnementet.
2.3 Ved misligholdelse af en løbende betaling af et abonnement er Tellero Group ApS berettiget til at kræve den fulde betaling for hele bindingsperioden indfriet.
2.4 Ved for sen betaling tilskrives renter 2 % pr. måned.
2.5 Alle priser er angivet i danske kroner og er eksklusiv moms. Tellero Group ApS er berettiget til på et hvert tidspunkt at korrigere disse priser. Alle gebyrer som Tellero Group ApS pålægges i forbindelse med fakturering for Kunden, eksempelvis i forbindelse med dankortbetalinger og lignende, viderefaktureres til Kunden.
3.1 Abonnementet er fortløbende og løber i 12 måneder og fornys, med en ny uopsigelig periode på 12 måneder, såfremt abonnementet ikke inden da er rettidigt opsagt. En hver rabat givet i den første periode er ikke gældende for efterfølgende perioder. Der betales derfor den til hver tid værende årspris for abonnementet. Den til en hver tid værende medlemspris pr. 12 måneder fremgår af www.tellero.dk/priser og det er Kundens ansvar at holde sig opdateret med eventuelle prisændringer. Den på tidspunktet gældende medlemspris pr. 12 måneder fremgår direkte af Kundens kontrakt som “normalpris pr. 12 måneder”.
3.2 Kunden kan opsige abonnementet til udløbet af en abonnementsperiode. Abonnementet kan kun opsiges skriftligt til Tellero Group ApS.
Opsigelsen skal være
Tellero Group ApS i hænde senest 60 dage inden udløbet af en abonnementsperiode for at gælde for rettidig opsigelse af den følgende periode.
3.3 Kundens opsigelse SKAL ske skriftligt til Tellero Group ApS.
3.4 Kunden modtager en skriftlig bekræftelse på opsigelsen så snart denne er modtaget af Tellero Group ApS. Indtil denne meddelelse er modtaget, bærer Kunden forsendelsesrisikoen for opsigelsen. Hvis Kunden ikke har modtaget en skriftlig bekræftelse på opsigelsen, kan Kunden ikke gå ud fra at opsigelsen er modtaget.
3.5 Når kunden/du køber et abonnement hos os/Tellero Group ApS, fornyes det automatisk ved abonnementsperiodens udløb, medmindre opsigelse har fundet sted. Opsigelse skal ske senest 2 måneder før, en ny abonnementsperiode påbegyndes.
3.6 Opsigelse af et abonnement fra Tellero Group ApS’s side giver ikke Kunden andre rettigheder eller krav.
3.7 Når Kundens abonnementsperiode er udløbet, spærres der automatisk for Kundens adgang til regnskabsprogrammet. . Det er derfor Kundens ansvar at have taget kopier af alt nødvendigt materiale inden da. Hvis Kunden alligevel ikke har kopieret alt nødvendigt materiale, kan kundens bilag og data udleveres efter aftale, mod betaling af kr. 5000,-.
3.8 Hvis kunden opsiger kontrakten inden udløbet af den aftalte periode, vil restbeløbet blive opkrævet for det fulde abonnement. Den undtagelse eller forsinkelse, vil betalingen for resten af perioden være forfalden ved opsigelsen. Denne regel er ufravigelig og ikke til forhandling.
4.1 Der er mellem parterne aftalt en gensidig og ufravigelig tavshedspligt vedrørende alle elementer af parternes samarbejde. En hver uoverensstemmelse mellem partnerne skal løses diskret, og det er derfor begge parter forbudt offentligt at redegøre for omstændigheder der direkte eller indirekte er en følge af det samarbejde, som denne kontrakt ligger til grund for. Denne tavshedspligt omfatter en hver negativ offentlig omtale af den anden part eller af samarbejdet, uanset i hvilken form denne er fremsat og offentliggjort.
4.2 Der er mellem parterne aftalt en gensidig konventionalbod på kr. 5.000,00 pr. dag, hvor et brud omfattet af pkt. 4.1 er offentligt tilgængelig, online eller på anden vis. Der skal betales konventionalbod fra den første dag bruddet på tavshedspligten er offentliggjort, og indtil denne igen er fjernet, begge dage inklusiv. Såfremt der er sket mere end ét brud, eller såfremt det samme brud er offentliggjort flere forskellige steder, beregnes der konventionalbod for hvert brud individuelt.
4.3 Det er for spørgsmålet om tavshedspligten og betalingen af konventionalbod irrelevant, om indholdet af bruddet på tavshedspligten er faktuelt korrekt.
4.4 Tavshedspligten og konventionalboden er alene gældende overfor den udfarende part. Den krænkede part, overfor hvem bruddet på tavshedspligten er begået, er således berettiget til at respondere på indholdet i bruddet på tavshedspligten, uden selv derved at bryde tavshedspligten. Det er en forudsætning herfor, at den krænkede parts responsum fjernes uden ugrundet ophold efter, at denne er blevet bekendt med, at bruddet på tavshedspligten er ophørt.
4.5 Såfremt der mellem parterne har været samarbejde før indgåelsen af denne kontrakt, er dette arbejde ligeledes omfattet af tavshedspligten. En eventuel konventionalbod skal dog tidligst beregnes fra dagen for indgåelsen af denne kontrakt, også selv om bruddet på tavshedspligten begyndte før indgåelsen.
4.6 Begge parter anerkender at tavshedspligten er aftalt til begge parters bedste, og for at sikre en positiv håndtering af eventuelle konflikter.
5.1 Tellero Group ApS’s erstatningsansvar over for Kunden er i alle henseender beløbsmæssigt begrænset til et beløb, der ikke kan overstige den til enhver tid gældende pris på et årsabonnement. Tellero Group ApS er under ingen omstændigheder ansvarlig for driftstab, mistede indtægter eller andre indirekte tab.
5.2 Tellero Group ApS er uden ansvar for manglende opfyldelse af sine forpligtelser, såfremt dette skyldes forhold, der ligger udenfor Tellero Group ApS’s direkte kontrol, herunder eksempelvis i tilfælde af brand, oversvømmelse, strejke, lockout, strømsvigt, svingende ydelser fra tele- og netværksleverandør, hacking, virus, spy- eller malware og andre former for force majeure.
5.3 Tellero kan ikke holdes til ansvar for nedetid af www.tellero.dk og, eller tellero.io/login
Databehandleraftale
6.1 I henhold til denne aftale, er Kunden Dataansvarlig, mens Tellero Group ApS er Databehandler.
6.2 Definitioner, som anvendes i denne databehandleraftale, skal have samme betydning, som tilsvarende definitioner har i Forordning om beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandling af Personoplysninger og om fri udveksling af sådanne oplysninger og om ophævelse af direktiv 95/46/EF (generel forordning om databeskyttelse) (EU) 2016/679 (“GDPR”) eller have de betydninger, der ellers er defineret i denne Databehandleraftale.
6.3 Personoplysninger kan bestå af følgende elementer:
∙ Fornavn og efternavn
∙ Adresse
∙ E-mail adresse
∙ CPR-nr.
∙ Titel
∙ Telefonnumre
∙ Billeder
∙ Medarbejder-nr.
6.4 Denne Databehandleraftale er gældende for alle af Databehandlerens nuværende og fremtidige leverancer til den Dataansvarlige.
6.5 Indtil den 24. maj 2018 skal Databehandleren overholde Lov om behandling af personoplysninger (lov nr. 421 af 31. maj 2000 med ændringer), herunder tilhørende bekendtgørelser.
6.6 Fra den 25. maj 2018 skal Databehandleren overholde GDPR, herunder anden gældende national dansk lovgivning udstedt i henhold til GDPR eller som tillæg hertil.
6.7 Eventuelle personoplysninger behandlet i henhold til denne Databehandleraftale er ejet af den Dataansvarlige.
6.8 Databehandleren forpligter sig til at behandle Personoplysninger på den Dataansvarlige vegne.
6.9 Databehandleren må kun behandle Personoplysninger efter instruks fra den Dataansvarlige, herunder for så vidt angår overføre Personoplysninger til et tredjeland eller en international organisation, medmindre det kræves i henhold til EU-retten eller medlemsstaternes nationale ret, som Databehandleren er underlagt; i så fald underretter Databehandleren den Dataansvarlige om dette retlige krav inden behandling, medmindre den pågældende lovgivning forbyder en sådan underretning af hensyn til vigtige samfundsmæssige interesser.
6.10 Den Dataansvarlige kan til enhver tid ændre, tilbagetrække, supplere eller afgive en anden dokumenteret instruks, forudsat at enhver sådan ændring, tilbagetrækning, supplement eller instruks er i overensstemmelse med gældende lovgivning.
6.11 I tilfælde af, at den Dataansvarlige ændrer, tilbagetrækker, supplerer eller afgiver en anden instruks, er Databehandleren straks forpligtet til at opfylde sådanne ændringer.
6.12 Databehandleren har ikke ret til at benytte sig af den Dataansvarliges Personoplysninger, informationer eller andet, til andre formål end til opfyldelse af denne Databehandleraftale.
6.13 Databehandleren må kun benytte disse oplysninger til historiske, statistiske, videnskabelige formål eller lignende i anonymiseret form.
6.14 Med forudgående skriftligt samtykke fra den Dataansvarlige, og forudsat at overførslen af data til lande uden for EU/EØS er lovlig, herunder at det pågældende land sikrer et tilstrækkeligt beskyttelsesniveau eller et andet passende retsgrundlag for dataoverførslen er på plads, må Databehandleren overføre, få adgang til, behandle eller på anden måde gøre personoplysninger tilgængelige i lande uden for EU/EØS.
6.15 Den Dataansvarlige skal yde bistand til Databehandleren i forbindelse med Databehandlerens behandling af Personoplysninger i henhold til denne Databehandleraftale.
6.16 Den Dataansvarlige skal overholde enhver forpligtelse til at samarbejde som angivet i aftalen. Hvis Databehandleren anser
det for nødvendigt, at den Dataansvarlige pålægges særlige samarbejdsforpligtelser, som ikke er specificeret i denne Databehandleraftale, skal Databehandleren og den Dataansvarlige starte ”good faith” forhandlinger vedrørende sådanne yderligere krav.
6.17 Databehandleren påtager sig, både i nærværende Databehandleraftales løbetid og efterfølgende, ikke at videregive Fortrolig Information til tredjemand. Denne fortrolighedsforpligtelse skal ikke gælde for oplysninger, (a) som en Part er forpligtet til at videregive i henhold til gældende lov, bestemmelser eller børsregler eller (b) for information, som en Part kan dokumentere, er skabt af Parten selv.
6.18 Ved “Fortrolig Information” forstås alle oplysninger af teknisk, forretningsmæssig, infrastrukturmæssig eller anden art, uanset om disse oplysninger er dokumenteret, bortset fra oplysninger, der er eller vil blive gjort offentligt tilgængelige på anden vis end ved misligholdelse af nærværende Databehandleraftale, samt alle Personoplysninger.
6.19 Databehandleren skal sikre, at ansatte og konsulenter, der modtager Fortrolig Information, er forpligtede til at påtage sig en tilsvarende forpligtelse vedrørende Fortrolig Information og samarbejdet i øvrigt i henhold til denne Databehandleraftale.
6.20 Databehandleren skal i øvrigt påse, at samtlige personer i virksomheden, der har adgang til Personoplysninger, som behandles på vegne af den Dataansvarlige, er bekendt med denne Databehandleraftale og er underlagt denne Databehandleraftales bestemmelser.
6.21 Databehandleren skal til enhver tid overholde Databehandlerens It-sikkerhedspolitik. Den Dataansvarlige er forpligtet til at holde Databehandleren orienteret i tilfælde af ændringer heri.
6.22 Databehandleren skal straks rapportere til den Dataansvarlige om enhver udvikling, som i væsentlig grad kan forringe Databehandlerens nuværende eller fremtidige evne til eller muligheder for at opfylde Databehandleraftalen.
6.23 Databehandleren skal til enhver tid give nationale tilsynsmyndigheder samt den Dataansvarlige nødvendig adgang til og indsigt i Personoplysningerne, som behandles og systemerne, der benyttes. Databehandleren skal yde den nødvendige praktiske bistand ved denne type adgang og indsigt.
6.24 Databehandleren er bekendt med, at den Dataansvarlige i henhold til gældende lovgivning om Personoplysninger skal påse, at Databehandleren opfylder kravene heri.
6.25 Databehandleren skal gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre et sikkerhedsniveau, der passer til risikoen ved databehandlingen, herunder bl.a. sikre:
6.27 Databehandleren skal på den Dataansvarliges anmodning give den Dataansvarlige tilstrækkelige oplysninger til, at denne kan påse, at de nævnte tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger er truffet.
6.28 Databehandleren skal i nødvendigt omfang samarbejde med den Dataansvarlige for at gennemføre – både på tidspunktet for fastlæggelse af midlerne til behandling og på tidspunktet for selve behandlingen – passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger, som er designet med henblik på effektiv implementering af databeskyttelsesprincipper, såsom dataminimering, og med henblik på integrering af de fornødne garantier i behandlingen for at opfylde kravene i denne Databehandleraftale og i gældende lovgivning om behandling af Personoplysninger og for at beskytte de registreredes rettigheder.
6.29 Databehandleren skal gennemføre passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger med henblik på gennem standardindstillinger at sikre, at kun Personoplysninger, der er nødvendige til hvert specifikke formål med behandlingen, behandles. Denne forpligtelse gælder den mængde Personoplysninger, der indsamles, og omfanget af Databehandlerens behandling samt Databehandlerens opbevaringsperiode og tilgængelighed. Sådanne foranstaltninger skal navnlig gennem standardindstillinger sikre, at Personoplysninger ikke uden den pågældende fysiske persons indgriben stilles til rådighed for et ubegrænset antal fysiske personer.
6.30 Databehandleren og, hvis det er relevant, Databehandlerens repræsentant, fører fortegnelser over alle kategorier af behandlingsaktiviteter, der foretages på vegne af den Dataansvarlige, idet fortegnelsen som minimum skal indeholde:
6.31 Databehandleren samt, hvis det er relevant, Databehandlerens repræsentant, stiller efter anmodning fortegnelserne til rådighed for tilsynsmyndigheden.
6.32 Hvis en type behandling, navnlig ved brug af nye teknologier og i medfør af sin karakter, omfang, sammenhæng og formål, sandsynligvis vil indebære en høj risiko for fysiske personers rettigheder og frihedsrettigheder, skal Databehandleren, for den Dataansvarlige, forud for behandlingen foretage en analyse af de påtænkte behandlingsaktiviteters konsekvenser for beskyttelse heraf.
6.33 En sådan konsekvensanalyse vedrørende databeskyttelse er navnlig påkrævet i følgende tilfælde:
6.34 Databehandleren skal straks rapportere til den Dataansvarlige om enhver udvikling som i væsentlig grad kan forringe Databehandlerens nuværende eller fremtidige evne til eller muligheder for at opfylde Databehandleraftalen.
6.35 Databehandleren skal stille alle nødvendige oplysninger til rådighed for den Dataansvarlige til dokumentation for den Dataansvarliges forpligtelser, samt give mulighed for og bidrage til revisioner, herunder inspektioner, foretaget af den Dataansvarlige i rimeligt omfang.
6.36 Databehandleren skal til enhver tid give nationale tilsynsmyndigheder samt den Dataansvarlige nødvendig adgang til og indsigt i Personoplysningerne, som behandles og systemerne, der benyttes. Databehandleren skal yde den nødvendige praktiske bistand hertil.
6.37 Såfremt Databehandleren af en hvilken som helst grund ikke er i stand til at sikre en korrekt behandling af den Dataansvarliges Personoplysninger i overensstemmelse med nærværende Databehandleraftale, skal Databehandleren straks underrette den Dataansvarlige herom.
6.38 Databehandleren skal bistå den Dataansvarlige i enhver henseende med opfyldelse af den Dataansvarliges forpligtelser til besvarelse af anmodning om udøvelse af den Registreredes rettigheder og opfyldelse af forpligtelser om
6.39 Databehandleren skal endvidere bistå den Dataansvarlige i enhver henseende med opfyldelse af den Dataansvarliges forpligtelser til besvarelse af anmodning om udøvelse af den Registreredes rettigheder og opfyldelse af forpligtelser om
6.40 I tilfælde af brud på persondatasikkerheden skal Databehandleren uden unødig forsinkelse og senest 24 timer efter kendskab om brud på persondatasikkerheden, underrette den Dataansvarlige efter at være blevet opmærksom på, at der er sket brud på persondatasikkerheden.
6.41 Underretningen skal mindst:
6.42 Databehandleren dokumenterer alle brud på persondatasikkerheden, herunder de faktiske omstændigheder ved bruddet på persondatasikkerheden, dets virkninger og de trufne afhjælpende foranstaltninger.
6.43 Denne dokumentation skal kunne sætte tilsynsmyndigheden i stand til at kontrollere, at den Dataansvarliges underretningsforpligtelse for brud på persondatasikkerheden er overholdt. Hvis Databehandleren anvender en underleverandør til at udføre specifikke behandlingsaktiviteter på vegne af den Dataansvarlige, pålægges underleverandøren de samme databeskyttelsesforpligtelser, som fremgår af denne Databehandleraftale. Aftaler med underleverandører uden for EU/ EØS skal – inden overførsel – indgås i henhold til EU Kommissionens afgørelse 2010/87 / EU om standardmodelkontrakter for overførsel af personoplysninger til lande uden for EU/ EØS, ligesom der skal foretages nødvendige anmeldelser / tilladelser til lokale myndigheder, hvis det kræves.
6.44 Al kommunikation mellem den Dataansvarlige og underleverandøren skal gå gennem Databehandleren.
6.45 Databehandleren er forpligtet til at underrette sine underleverandører om bestemmelserne i denne Databehandleraftale.
6.46 Den Dataansvarlige har ret til på et hvilket som helst tidspunkt med et skriftligt varsel at få udleveret alle de Personoplysninger og informationer herom, som er en del af Databehandleraftalen og som tilhører den Dataansvarlige, på et almindeligt anerkendt maskinlæsbart medie. De pågældende Personoplysninger og informationer skal udleveres efter den Dataansvarliges nærmere rimelige anvisning. Værktøjer til at foretage dataudtræk skal gøres tilgængelige for den Dataansvarlige.
6.47 Ved Databehandleraftalens ophør er den Dataansvarlige berettiget til at få udleveret alle de Personoplysninger og informationer, Databehandleraftalen omfatter, uanset årsagen til Databehandleraftalens ophør. Denne forpligtelse gælder tillige i en periode på op til 3 måneder efter denne Databehandleraftales ophør.
6.48 Udlevering af Personoplysninger og informationer må kun ske til den Dataansvarlige og/eller til en af den Dataansvarlige udpeget tredjemand.
6.49 Databehandleren skal efter den Dataansvarliges forudgående skriftlige anvisninger slette Personoplysninger eller informationer af enhver art, der er kommet i Databehandlerens besiddelse i medfør af Databehandleraftalen.
6.50 Dataansvarlige indestår for, at denne forud for fremsendelse af personoplysninger til Databehandler, har indhentet den Registreredes samtykke til databehandlingen af Personoplysningerne, samt at Databehandler lovligt kan behandle de modtagne Personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning. Hvis og såfremt der er meddelt begrænsninger i samtykket, eller den registrerede efterfølgende tilbagekalder sit samtykke, er Dataansvarlig forpligtet til straks at underrette Databehandler herom.
6.51 Databehandlerens udlæg i forbindelse med indsamling, opbevaring samt anvendelse af Personoplysninger og dokumenter efter instruks fra den Dataansvarlige afholdes af den Dataansvarlige.
6.52 Databehandlerens omkostninger i enhver henseende, herunder omkostninger til revision, inspektion, og løbende iværksættelse af foranstaltninger i henhold til gældende lovgivning og til opfyldelse af Databehandlerens forpligtelser i henhold til denne Databehandleraftale, afholdes af den Dataansvarlige. Databehandleren kan kræve særskilt betaling for de omkostninger, som er beskrevet i denne Databehandleraftale. Disse omkostninger skal betales af den Dataansvarlige, inden Databehandler bliver forpligtet til at udføre de i databehandleren anførte opgaver.
6.53 Databehandleren er i intet tilfælde – uanset omstændighederne – ansvarlig for den Dataansvarliges indirekte tab, herunder tab med baggrund i forventet fortjeneste, tab eller rekonstruktion af data og eventuelle bødekrav.
6.54 Erstatning for fejl og mangler, forsinket levering elleranden misligholdelse fra Databehandleren eller Databehandlerens underleverandører, kan aldrig overstige den samlede ordresum, ekskl. moms, for den ordre som relaterer sig til den konkrete skade eller ansvar.
6.55 Databehandleraftalen ophører samtidig med ophør af denne aftale.
6.56 Den Dataansvarlige er til enhver tid berettiget til at suspendere databehandling under denne Databehandleraftale. Dette vil dog medføre en øjeblikkelig standsning af alle den Dataansvarliges sager.
6.57 Ved Databehandleraftalens ophør skal Databehandler loyalt og hurtigst mulig medvirke til, at Personoplysninger og al information omfattet af Databehandleraftalen overføres til anden leverandør eller tilbageføres til den Dataansvarlige. Databehandleren skal levere de aftalte ydelser indtil endelig overførsel har fundet sted.
6.58 Hvis en ændring af gældende databeskyttelseslovgivning kræver, at Databehandleren
6.59 Ingen af Parterne er ansvarlig for nogen handling eller undladelse af at træffe foranstaltninger, i det omfang, sådan handling eller et sådant svigt begrundes i årsager udenfor en Parts rimelig kontrol, herunder, og uden begrænsning, i tilfælde af krig, uroligheder, force majeure, general strejke , forstyrrelser i det offentlige telenet, forstyrrelser af Den Dataansvarliges internetforbindelse eller lignende begivenheder, men kun hvis den pågældende Part ikke kunne have forudset begivenheden på tidspunktet for antagelsen af forpligtelsen. Så længe en sådan begivenhed effektivt forhindrer en Part i at udføre den pågældende forpligtelse, skal denne suspenderes, indtil der ikke længere eksisterer en sådan forhindring.
7.1 Abonnementet omfatter fri og ubegrænset adgang til Tellero Group ApS’s onlinesystem på , samt ret til at benytte systemet på til fremsendelse af Kundens egne tilbud og fakturaer til kunder under de betingelser der til en hver tid følger af.
7.2 Tellero er et online regnskabsprogramfaktureringsprogram der er tilgængeligt via hjemmesiden www.tellero.dk, eller som app. Tellero Group ApS forpligter sig til at stille dette regnskabsprogram faktureringsprogram til rådighed for Kunden så længe Kunden har et aktivt abonnement medlemskab hos Tellero Group ApS, uden at dette abonnement er i restance. Herudover har Tellero Group ApS ingen forpligtelser overfor Kunden.
7.3 Ved medlemskab hos Tellero Group ApS opnås alene en brugsret til den leverede software, og ophavsrettighederne tilfalder i en hver situation Tellero Group ApS . Tellero Group ApS ejer i en hver henseende både programmet og et hvert dokument, der opstår som følge af Kundens brug af programmet.
7.4 Tellero Group ApS er på ingen måde ansvarlig for tab der opstår som følge af Kundens brug af onlinesystemet.
8.1 Kunden gøres også opmærksom på, at der ved forskellige betalingsformer, herunder bl.a. via betalingskort bliver pålagt et transaktionsgebyr.
8.2 I sager hvor Kundens kunde efterfølgende gør indsigelser imod betalingen, er dette alene Kundens ansvar. Det bestridte beløb skal derfor straks tilbagebetales til Tellero Group ApS med henblik på tilbagebetaling til kunden. Tellero Group ApS er berettiget til at foretage modregning i et hvert andet beløb der indbetales til Kunden. Der tillægges ligeledes et håndteringsgebyr på 750 kr. ved behandling af en hver chargeback sag.
8.3 Tellero Group ApS er ligeledes berettiget til at tage kontakt til enhver, som Kunden har sendt tilbud eller faktura til, med henblik på at bekræfte ægtheden af tilbuddet eller fakturaen. Denne sikkerhedsforanstaltning har til formål at modvirke misbrug af systemet.
8.1 Kunden gøres også opmærksom på, at der ved forskellige betalingsformer, herunder bl.a. via betalingskort bliver pålagt et transaktionsgebyr.
8.2 I sager hvor Kundens kunde efterfølgende gør indsigelser imod betalingen, er dette alene Kundens ansvar. Det bestridte beløb skal derfor straks tilbagebetales til Tellero Group ApS med henblik på tilbagebetaling til kunden. Tellero Group ApS er berettiget til at foretage modregning i et hvert andet beløb der indbetales til Kunden. Der tillægges ligeledes et håndteringsgebyr på 750 kr. ved behandling af en hver chargeback sag.
8.3 Tellero Group ApS er ligeledes berettiget til at tage kontakt til enhver, som Kunden har sendt tilbud eller faktura til, med henblik på at bekræfte ægtheden af tilbuddet eller fakturaen. Denne sikkerhedsforanstaltning har til formål at modvirke misbrug af systemet.
Hvad står der i vores privatlivspolitik, her kan du læse dem
Klik her >
Læs vores standard aftalegrundlag og bestemmelser
Læs dem her >